Ik verwachte een result en niet ik ga u bellen

Ik verwachte een hypotheek indicatie op alle gegevens die ik had ingevoerd. En niet we gaan u bellen wat de mogelijkheden zijn. Als de hypotheek indicatie voldoende was dan had ik u gebeld.

Snel te berekenen

Duidelijk verhaal

Elke keer een zeer duidelijke uitleg hypotheken

Elke keer lees ik de nieuwsbrief door en vind er toch belangrijke info in terug, om een ander huis te kopen en ons huidige huis te verkopen, wat de rente gaat doen en noem het maar op geweldige site en nieuwsbrief.

Snel en duidelijk

In korte tijd een gedegen beeld van de mogelijkheden. Bevalt uitstekend.

Het is duidelijk en overzichtelijk

Door de website ben ik in contact gekomen met jullie. Daarna telefonisch direct een afspraak kunnen maken.

Duidelijke informatie. Vooralsnog mijnerzijds orienterend.

Helder site

Duidelijk betrouwbar snel

niet terug gebeld of ander contact

Na wijziging afspraak niets meer gehoord!!

Direct duidelijke tarieven beschikbaar

Prettig om even te zien wat verstandig is om te doen mbt herfinanciering!

Geweldig advies

Voor het afsluiten van een 2de Hypotheek is er meegedacht met de klant. Kijkend naar wat kan en past is er een advies uitgerold, waar we erg tevreden mee zijn.

Overzichtelijk

Vind het een mooie site met goede uitleg en overzichte

Ik heb nooit aan gevraagd

Waardeloos

Ze zouden na eerste ccontact terugbellen en mijn vragen beantwoorden nooit meer iets van gehoord, zonde van je tijd.

Professioneel

Er werd snel contact gezocht. Zeer fijn telefonisch gesprek gehad, kreeg echt het idee dat ik gehoord werd. Vriendelijk personeel die graag veel voor je wilt betekenen. Het idee dat ze op locatie willen langskomen geeft mij een fijn en persoonlijk gevoel.

Leuk geholpen

Vriendelijke mijnheer

Accuraat en betrouwbaar beeld van de hypotheekrente.

Met mijn zoektocht naar een woning in Nederland is het heel prettig de actuele rentes te kunnen vergelijken zodat als wij slagen en een woning naar onze zin vinden direct weten hoe de rente er voor staat.

Niet helemaal duidelijke voorwaarden

Prima duidelijke website en actueel. Maar als je vraagt naar de voorwaarden met betrekking tot het rente tarief moet je een (gratis) oriënterend gesprek inplannen. Ook als je duidelijk maakt om welke aanbieder het gaat en geen interesse hebt van andere aanbieders,.... jammer.

Perfecte antwoorden op al mijn vragen gekregen en advies op het einde van het gesprek.

Hoe te oordelen na een telefonisch contact

Er is nog geen juist beoordeelde mogelijk

Prima medewerkster

Een prima en overzichtelijke site.

Verder ben ik op een duidelijke manier verder geholpen. Zij zeer klantvriendelijk zonder opdringerig te zijn.

Snel, helder en duidelijk overzicht

Om een goed beeld te krijgen van de huidige rente tarieven is het van belang om in de huidige tijdsgeest snel, helder en een duidelijk overzicht te krijgen van de tarieven. En dat wordt geboden en kun je vandaar uit doorschakelen naar aanbieders op de huidige financieringsmarkt.

Zeer tevreden!

kort duidelijk precies waar je om vraagt

idem als titel

Snel antwoord

Snel antwoord en reactie

Frankrijkstraat 128

5622 AH Eindhoven

402071835

Over Hypotheek-Rentetarieven.nl

Op Hypotheek-Rentetarieven.nl vergelijken we de actuele rentes van alle Nederlandse geldverstrekkers. 100% onafhankelijk en volledig! U kunt de goedkoopste hypotheek, met de laagste rente, eenvoudig vinden en informatie, een offerte, berekening of een vergelijking aanvragen. Daarnaast vindt u alle informatie over hypotheken, zoals hypotheekvormen, begrippen, handige bespaartips en actueel hypotheeknieuws. Het startmoment voor de zoektocht naar de beste hypotheek!